loading...

پاییزِ عاشق

بازدید : 68
يکشنبه 22 فروردين 1400 زمان : 16:53

vpn چگونه کار مي کند؟ چرا از آن استفاده مي کنيد؟

تعداد بيشتري از افراد هنگام مرور اينترنت از VPN استفاده مي کنند. VPN مخفف Virtual Private Network است. اين يک راه حل آسان و کارآمد است که هنگام ورود به اينترنت سه مورد اساسي را به شما ارائه مي دهد: امنيت بيشتر ، حريم خصوصي آنلاين و آزادي. اگر با مفهوم VPN آشنا نيستيد ، کاملاً دلهره آور به نظر مي رسد.

در اين مقاله نحوه کار VPN و دليل استفاده مردم از آن توضيح داده خواهد شد. ما همه مواردي را که بايد در مورد مزايا و امکانات VPN بدانيد به شما خواهيم گفت

VPN چيست؟

در اتصال VPN هنگامي که شما از اينترنت استفاده مي کنيد ، يک فرآيند ثابت وجود دارد که دستگاه شما داده هاي خود را با افراد ديگر در وب رد و بدل مي کند. VPN يا شبکه خصوصي مجازي ، يک تونل امن بين دستگاه شما (به عنوان مثال تلفن هوشمند يا لپ تاپ) و اينترنت ايجاد مي کند. VPN به شما امکان مي دهد داده هاي خود را از طريق اتصال امن رمزگذاري شده به يک سرور خارجي ارسال کنيد: سرور VPN. از آنجا ، داده هاي شما از طريق اينترنت به مقصد ارسال مي شوند.

ايجاد يک اتصال ايمن با يک سرور خارجي سه چيز را مشخص مي کند. ابتدا به شما کمک مي کند آدرس IP واقعي خود را پنهان کنيد. دوم ، داده هاي شما را ايمن مي کند. و سوم اينکه به شما امکان استفاده آزادتر از اينترنت را مي دهد. در زير همه اينها را با جزئيات بيشتري توضيح خواهيم داد.

براي خريد فيلتر شکن پارت وي پي ان از طريق اين لينک اقدام کنيد

VPN چگونه کار مي کند؟

پس از مشترک شدن در ارائه دهنده VPN ، معمولاً مي توانيد يک برنامه آسان را روي تلفن هوشمند ، رايانه لوحي ، رايانه يا تلويزيون هوشمند خود بارگيري و نصب کنيد. با چند کليک ، تنظيمات امنيتي مورد نظر خود را انتخاب کرده و با سرور VPN مورد نظر خود ارتباطي ايمن برقرار مي کنيد. اتصال به VPN به طور کلي ساده است. وقتي اتصال برقرار شد ، موارد زير براي داده هاي شما اتفاق مي افتد:

نرم افزار VPN موجود در رايانه شما ترافيک داده هاي شما را رمزگذاري کرده و از طريق اتصال ايمن آن را (از طريق ارائه دهنده خدمات اينترنت شما) به سرور VPN ارسال مي کند.

داده هاي رمزگذاري شده توسط رايانه شما توسط سرور VPN رمزگشايي مي شود.

سرور VPN داده هاي شما را به اينترنت ارسال مي کند و پاسخي دريافت مي کند که براي شما کاربر تعيين شده است.

سپس ترافيک توسط سرور VPN دوباره رمزگذاري شده و براي شما ارسال مي شود.

نرم افزار VPN موجود در دستگاه شما داده ها را رمزگشايي مي کند تا در واقع بتوانيد آنها را درک کرده و از آنها استفاده کنيد.

VPN چگونه کار مي کند

اتصال VPN ترافيک داده هاي شما را رمزنگاري مي کند ، اين مسئله براي هکرها و ساير اشخاص براي رهگيري و مشاهده اطلاعات شخصي شما بسيار دشوارتر است. اتصال ايمن همچنين باعث افزايش ناشناس بودن کاربر مي شود ، زيرا ترافيک اينترنت از طريق يک سرور VPN خارجي تغيير مسير مي يابد. از آنجا که در حال گشت و گذار در وب از طريق آدرس IP سرور VPN هستيد ، آدرس IP واقعي شما پنهان خواهد ماند.

به طور معمول ، مکان و حتي هويت شما از طريق آدرس IP شما قابل فاش است ، زيرا اين ويژگي منحصر به فرد اتصال به اينترنت شماست. با استفاده از IP متفاوتي (اختصاص داده شده به سرور VPN) هيچ يک از اقدامات آنلاين شما براي ديگران قابل پيگيري نيست و به شما اجازه مي دهد بيشتر به صورت ناشناس در وب گشت و گذار کنيد.

برنامه VPN در پس زمينه رايانه ، رايانه لوحي يا تلفن هوشمند شما اجرا مي شود. مي توانيد به طور معمول به اينترنت دسترسي پيدا کنيد و مورد ديگري را متوجه نخواهيد شد - البته به اين دليل که مي توانيد محدوديت هاي آنلاين را دور بزنيد.

چرا به VPN نياز دارم؟

شايد شما اين سوال را داشته باشيد که آيا استفاده از شبکه خصوصي مجازي واقعاً ضروري است؟ بخش فزاينده اي از زندگي ما به صورت آنلاين صورت مي گيرد. ما بانکداري خود را انجام مي دهيم ، با دوستان خود در تماس هستيم ، سوابق پزشکي خود را بررسي مي کنيم و به صورت آنلاين کار مي کنيم. مهم است که تمام اين اطلاعات در مورد شما پخش نشود. اگر اتصال اينترنت خود را ايمن نکنيد ، اين خطر وجود دارد که هکرها ، دولت ها ، ارائه دهنده اينترنت شما ، وب سايت ها ، کارفرماي شما و ديگران اطلاعات بيشتري درباره شما پيدا کنند. VPN اطلاعات شما را از همه اين گروه ها محافظت مي کند.

VPN براي چه استفاده مي شود؟ دلايل مختلفي براي شروع استفاده از VPN وجود دارد. بزرگترين ها را مي توان به صورت زير خلاصه کرد:

امنيت آنلاين بيشتري را براي شما فراهم مي کند.

اين باعث افزايش حريم خصوصي شما در اينترنت مي شود.

به شما امکان مي دهد با آزادي بيشتري اينترنت را مرور کنيد (زيرا باعث محدوديت و سانسور آنلاين مي شود).

Wi-Fi عمومي را ايمن تر مي کند.

منظور ما از اين امر دقيقاً در بخشهاي بعدي توضيح داده خواهد شد.

چگونه VPN امنيت آنلاين را ارائه مي دهد

VPN امنيت را ارائه مي دهد زيرا تمام ترافيک اينترنت شما را حتي قبل از اينکه به سرور VPN برسد به شدت رمزگذاري مي کند. همچنين ترافيک داده هاي شما را از طريق "تونل VPN" بسيار ايمن هدايت مي کند. اين امر باعث مي شود ديگران ، مانند دولت ها و هکرها ،به اساني نتوانند داده هاي شما را رهگيري و مشاهده کنند. بنابراين ، استفاده از VPN هنگام استفاده از شبکه هاي WiFi عمومي (خطرناک) بسيار مهم است.

در خانه يا محل کار استفاده از VPN مي تواند به همان اندازه مفيد باشد. ارائه دهندگاني مانند NordVPN يا ExpressVPN يا partvpn و يا parsvpnسطح بالاي رمزگذاري 256 AES را ارائه مي دهند. با اين نوع محافظت ، ديگر نگران نخواهيد بود که کسي داده هاي شما را جمع آوري کرده و از آنها عليه شما استفاده کند.

VPN Tunnel رمزگذاري شده از شما در برابر گروه هاي مختلف محافظت مي کند

چگونه VPN ناشناس بودن و حفظ حريم خصوصي آنلاين را ارائه مي دهد

يک VPN ناشناس بودن آنلاين بيشتري را ارائه مي دهد ، زيرا با آدرس IP خود که در معرض ديد عموم قرار دارد ، در وب گشت و گذار نخواهيد کرد. VPN به شما امکان مي دهد در مورد وب سايت هايي که بازديد مي کنيد پنهان باشيد. آدرس IP شخصي شما به محض اتصال با سرور VPN پنهان خواهد شد ، زيرا به IP سرور VPN تغيير مي کند. به طور معمول ، ديگران مي توانند اقدامات آنلاين شما را با توجه به آدرس IP شما به هويت و موقعيت مکاني شما پيوند دهند. به عنوان مثال ، ارائه دهنده خدمات اينترنت شما ، وب سايت هايي که بازديد مي کنيد و بسياري از دولت ها به طور کلي مي توانند همه کارهاي شما را به صورت آنلاين مشاهده کنند.

وقتي از VPN استفاده مي کنيد ، اقدامات آنلاين شما فقط در سرور VPN قابل رديابي است (البته مگر اينکه در وب سايت خاصي مانند YouTube يا Google وارد شويد). بسياري از سرويس هاي VPN کاري را که شما از طريق سرورهاي آنها انجام مي دهيد فاش يا حتي نظارت نمي کنند. بنابراين در اينترنت بسيار ناشناس شده ايد ، زيرا نمي توانيد از طريق آدرس IP خود شناسايي يا رديابي شويد.

چگونه VPN آزادي آنلاين را ارائه مي دهد

VPN ها مي توانند به صورت آنلاين آزادي بيشتري به شما ارائه دهند. اين امکان را به شما مي دهد تا به سرورهاي سراسر جهان متصل شويد. وقتي در يک کشور خاص به يک سرور VPN متصل مي شويد ، مي توانيد به اينترنت دسترسي داشته باشيد گويا از نظر جسمي در آن کشور هستيد. اين مفيد است ، زيرا اينترنت در همه جا آزادانه قابل دسترسي نيست. بعضي از کشورها بخشي از اينترنت را سانسور مي کنند يا محدوديت هايي را براي سايت هاي رسانه هاي اجتماعي يا سرويس هاي پخش آنلاين اعمال مي کنند.

اگر در تعطيلات هستيد يا مهاجرت کرده ايد ، ممکن است نتوانيد سريال ها ويا استريم ها معمول خود را مشاهده کنيد. VPN همچنين به شما امکان مي دهد از طريق سرورهاي کشور خود به اينترنت متصل شويد ، بنابراين مي توانيد نمايش مورد علاقه خود را تماشا کنيد يا دوباره به وب سايت هاي مسدود شده دسترسي پيدا کنيد. همچنين برعکس عمل مي کند: اگر مي خواهيد به وب سايت ها يا خدمات پخش جرياني از کشوري ديگر دسترسي پيدا کنيد (به عنوان مثال براي تماشاي نسخه ديگري از Netflix) ، مي توانيد اين کار را با VPN انجام دهيد.

.

VPN در برابر Wi-Fi عمومي از شما محافظت مي کند

اگر از شبکه Wi-Fi عمومي استفاده مي کنيد ، هدف آسان هکرها هستيد. امنيت شبکه Wi-Fi عمومي از امنيت شبکه خصوصي شما کمتر است. شما نمي دانيد چه کسي به شبکه متصل است و چه کسي آن را راه اندازي کرده است. هکرها از عدم امنيت در Wi-Fi عمومي بهره مي برند و مي توانند اطلاعات شخصي و خصوصي شما را بدزدند. ما توصيه مي کنيم هميشه از VPN در نقاط دسترسي Wi-Fi رايگان استفاده کنيد.

VPN ترافيک شما را از طريق يک تونل رمزگذاري شده ارسال مي کند. رمزگذاري داده هاي شما ديدن داده هاي شما را براي همه تقريباً غيرممکن مي کند. دسترسي به اطلاعات خصوصي شما براي هکرها ، دولت ها و ارائه دهنده خدمات اينترنتي شما بسيار دشوار است.

آيا VPN بي خطر است؟

ممکن است تعجب کنيد که چقدر با يک ارائه دهنده VPN ايمن هستيد. ترافيک اينترنت شما هدايت مي شود و از طريق سرورهاي ارائه دهنده VPN انجام مي شود. در صورت تمايل ارائه دهنده مي تواند همه کارهايي را که انجام مي دهيد مشاهده کند. بنابراين ، مهم است که به سرويس VPN خود اطمينان داشته باشيد. بيشتر سرويس هاي VPN کاري را که انجام مي دهيد وارد نمي کنند و داده هاي شما را ذخيره نمي کنند.

با اين حال ، سرويس هاي VPN وجود دارند که از داده هايي که از طريق سرورهايشان جابجا مي شوند سو استفاده مي کنند و مثلاً داده هاي شما را به تبليغ کنندگان مي فروشند. اين به خصوص در مورد VPN هاي رايگان صدق مي کند. اينها اغلب ايمن نيستند. قبل از استفاده از VPN ، مهم است که شما از قبل تحقيق کنيد. در ادامه اين مقاله چند توصيه براي خدمات خوب و ايمن VPN به شما خواهيم داد.

آيا VPN اتصال اينترنت شما را کند مي کند؟

برخي از افراد شک دارند که آيا بايد از يک شبکه خصوصي مجازي استفاده کنند زيرا شنيده اند که اين امر مي تواند باعث کند شدن اتصال اينترنت شما شود. درست است که برخي از VPN ها اين اثر را دارند. از اين گذشته ، VPN ارتباط شما را از طريق يک سرور از راه دور هدايت مي کند. اين مدت زمان بيشتري طول مي کشد ، بنابراين مي تواند اتصال اينترنت شما را کند کند. با اين حال ، هميشه اينطور نيست.

بسياري از VPN ها وجود دارند که تمام تلاش خود را مي کنند تا اينترنت شما به همان سرعتي که ممکن است (و حتي گاهي سريعتر از آن که عادت داشته باشيد) برقرار کند. اگر مي خواهيد مطمئن شويد که به VPN سريع وصل مي شويد ، تحقيقات ما را در مورد سريعترين VPN هاي اين لحظه بررسي کنيد. تمام VPN هايي که در آنجا توصيه مي کنيم کاملاً اثبات شده اند و باعث تاخير کم و زياد مي شوند. پخش جرياني ، بازي و مرور به سرعت عادي انجام مي شود ، فقط با افزايش آزادي ، امنيت و حريم خصوصي.

اگر سرعت اينترنت شما توسط ISP يا شخص ديگر به طور مصنوعي محدود شده باشد ، VPN مي تواند ارتباط شما را سريعتر کند. VPN اطمينان مي دهد که اين محدوديت ديگر براي شما اعمال نمي شود ، بنابراين مي توانيد از پتانسيل کامل اتصال خود استفاده کنيد.

vpn چگونه کار مي کند؟ چرا از آن استفاده مي کنيد؟

تعداد بيشتري از افراد هنگام مرور اينترنت از VPN استفاده مي کنند. VPN مخفف Virtual Private Network است. اين يک راه حل آسان و کارآمد است که هنگام ورود به اينترنت سه مورد اساسي را به شما ارائه مي دهد: امنيت بيشتر ، حريم خصوصي آنلاين و آزادي. اگر با مفهوم VPN آشنا نيستيد ، کاملاً دلهره آور به نظر مي رسد.

در اين مقاله نحوه کار VPN و دليل استفاده مردم از آن توضيح داده خواهد شد. ما همه مواردي را که بايد در مورد مزايا و امکانات VPN بدانيد به شما خواهيم گفت

VPN چيست؟

در اتصال VPN هنگامي که شما از اينترنت استفاده مي کنيد ، يک فرآيند ثابت وجود دارد که دستگاه شما داده هاي خود را با افراد ديگر در وب رد و بدل مي کند. VPN يا شبکه خصوصي مجازي ، يک تونل امن بين دستگاه شما (به عنوان مثال تلفن هوشمند يا لپ تاپ) و اينترنت ايجاد مي کند. VPN به شما امکان مي دهد داده هاي خود را از طريق اتصال امن رمزگذاري شده به يک سرور خارجي ارسال کنيد: سرور VPN. از آنجا ، داده هاي شما از طريق اينترنت به مقصد ارسال مي شوند.

ايجاد يک اتصال ايمن با يک سرور خارجي سه چيز را مشخص مي کند. ابتدا به شما کمک مي کند آدرس IP واقعي خود را پنهان کنيد. دوم ، داده هاي شما را ايمن مي کند. و سوم اينکه به شما امکان استفاده آزادتر از اينترنت را مي دهد. در زير همه اينها را با جزئيات بيشتري توضيح خواهيم داد.

براي خريد فيلتر شکن پارت وي پي ان از طريق اين لينک اقدام کنيد

VPN چگونه کار مي کند؟

پس از مشترک شدن در ارائه دهنده VPN ، معمولاً مي توانيد يک برنامه آسان را روي تلفن هوشمند ، رايانه لوحي ، رايانه يا تلويزيون هوشمند خود بارگيري و نصب کنيد. با چند کليک ، تنظيمات امنيتي مورد نظر خود را انتخاب کرده و با سرور VPN مورد نظر خود ارتباطي ايمن برقرار مي کنيد. اتصال به VPN به طور کلي ساده است. وقتي اتصال برقرار شد ، موارد زير براي داده هاي شما اتفاق مي افتد:

نرم افزار VPN موجود در رايانه شما ترافيک داده هاي شما را رمزگذاري کرده و از طريق اتصال ايمن آن را (از طريق ارائه دهنده خدمات اينترنت شما) به سرور VPN ارسال مي کند.

داده هاي رمزگذاري شده توسط رايانه شما توسط سرور VPN رمزگشايي مي شود.

سرور VPN داده هاي شما را به اينترنت ارسال مي کند و پاسخي دريافت مي کند که براي شما کاربر تعيين شده است.

سپس ترافيک توسط سرور VPN دوباره رمزگذاري شده و براي شما ارسال مي شود.

نرم افزار VPN موجود در دستگاه شما داده ها را رمزگشايي مي کند تا در واقع بتوانيد آنها را درک کرده و از آنها استفاده کنيد.

VPN چگونه کار مي کند

اتصال VPN ترافيک داده هاي شما را رمزنگاري مي کند ، اين مسئله براي هکرها و ساير اشخاص براي رهگيري و مشاهده اطلاعات شخصي شما بسيار دشوارتر است. اتصال ايمن همچنين باعث افزايش ناشناس بودن کاربر مي شود ، زيرا ترافيک اينترنت از طريق يک سرور VPN خارجي تغيير مسير مي يابد. از آنجا که در حال گشت و گذار در وب از طريق آدرس IP سرور VPN هستيد ، آدرس IP واقعي شما پنهان خواهد ماند.

به طور معمول ، مکان و حتي هويت شما از طريق آدرس IP شما قابل فاش است ، زيرا اين ويژگي منحصر به فرد اتصال به اينترنت شماست. با استفاده از IP متفاوتي (اختصاص داده شده به سرور VPN) هيچ يک از اقدامات آنلاين شما براي ديگران قابل پيگيري نيست و به شما اجازه مي دهد بيشتر به صورت ناشناس در وب گشت و گذار کنيد.

برنامه VPN در پس زمينه رايانه ، رايانه لوحي يا تلفن هوشمند شما اجرا مي شود. مي توانيد به طور معمول به اينترنت دسترسي پيدا کنيد و مورد ديگري را متوجه نخواهيد شد - البته به اين دليل که مي توانيد محدوديت هاي آنلاين را دور بزنيد.

چرا به VPN نياز دارم؟

شايد شما اين سوال را داشته باشيد که آيا استفاده از شبکه خصوصي مجازي واقعاً ضروري است؟ بخش فزاينده اي از زندگي ما به صورت آنلاين صورت مي گيرد. ما بانکداري خود را انجام مي دهيم ، با دوستان خود در تماس هستيم ، سوابق پزشکي خود را بررسي مي کنيم و به صورت آنلاين کار مي کنيم. مهم است که تمام اين اطلاعات در مورد شما پخش نشود. اگر اتصال اينترنت خود را ايمن نکنيد ، اين خطر وجود دارد که هکرها ، دولت ها ، ارائه دهنده اينترنت شما ، وب سايت ها ، کارفرماي شما و ديگران اطلاعات بيشتري درباره شما پيدا کنند. VPN اطلاعات شما را از همه اين گروه ها محافظت مي کند.

VPN براي چه استفاده مي شود؟ دلايل مختلفي براي شروع استفاده از VPN وجود دارد. بزرگترين ها را مي توان به صورت زير خلاصه کرد:

امنيت آنلاين بيشتري را براي شما فراهم مي کند.

اين باعث افزايش حريم خصوصي شما در اينترنت مي شود.

به شما امکان مي دهد با آزادي بيشتري اينترنت را مرور کنيد (زيرا باعث محدوديت و سانسور آنلاين مي شود).

Wi-Fi عمومي را ايمن تر مي کند.

منظور ما از اين امر دقيقاً در بخشهاي بعدي توضيح داده خواهد شد.

چگونه VPN امنيت آنلاين را ارائه مي دهد

VPN امنيت را ارائه مي دهد زيرا تمام ترافيک اينترنت شما را حتي قبل از اينکه به سرور VPN برسد به شدت رمزگذاري مي کند. همچنين ترافيک داده هاي شما را از طريق "تونل VPN" بسيار ايمن هدايت مي کند. اين امر باعث مي شود ديگران ، مانند دولت ها و هکرها ،به اساني نتوانند داده هاي شما را رهگيري و مشاهده کنند. بنابراين ، استفاده از VPN هنگام استفاده از شبکه هاي WiFi عمومي (خطرناک) بسيار مهم است.

در خانه يا محل کار استفاده از VPN مي تواند به همان اندازه مفيد باشد. ارائه دهندگاني مانند NordVPN يا ExpressVPN يا partvpn و يا parsvpnسطح بالاي رمزگذاري 256 AES را ارائه مي دهند. با اين نوع محافظت ، ديگر نگران نخواهيد بود که کسي داده هاي شما را جمع آوري کرده و از آنها عليه شما استفاده کند.

VPN Tunnel رمزگذاري شده از شما در برابر گروه هاي مختلف محافظت مي کند

چگونه VPN ناشناس بودن و حفظ حريم خصوصي آنلاين را ارائه مي دهد

يک VPN ناشناس بودن آنلاين بيشتري را ارائه مي دهد ، زيرا با آدرس IP خود که در معرض ديد عموم قرار دارد ، در وب گشت و گذار نخواهيد کرد. VPN به شما امکان مي دهد در مورد وب سايت هايي که بازديد مي کنيد پنهان باشيد. آدرس IP شخصي شما به محض اتصال با سرور VPN پنهان خواهد شد ، زيرا به IP سرور VPN تغيير مي کند. به طور معمول ، ديگران مي توانند اقدامات آنلاين شما را با توجه به آدرس IP شما به هويت و موقعيت مکاني شما پيوند دهند. به عنوان مثال ، ارائه دهنده خدمات اينترنت شما ، وب سايت هايي که بازديد مي کنيد و بسياري از دولت ها به طور کلي مي توانند همه کارهاي شما را به صورت آنلاين مشاهده کنند.

وقتي از VPN استفاده مي کنيد ، اقدامات آنلاين شما فقط در سرور VPN قابل رديابي است (البته مگر اينکه در وب سايت خاصي مانند YouTube يا Google وارد شويد). بسياري از سرويس هاي VPN کاري را که شما از طريق سرورهاي آنها انجام مي دهيد فاش يا حتي نظارت نمي کنند. بنابراين در اينترنت بسيار ناشناس شده ايد ، زيرا نمي توانيد از طريق آدرس IP خود شناسايي يا رديابي شويد.

چگونه VPN آزادي آنلاين را ارائه مي دهد

VPN ها مي توانند به صورت آنلاين آزادي بيشتري به شما ارائه دهند. اين امکان را به شما مي دهد تا به سرورهاي سراسر جهان متصل شويد. وقتي در يک کشور خاص به يک سرور VPN متصل مي شويد ، مي توانيد به اينترنت دسترسي داشته باشيد گويا از نظر جسمي در آن کشور هستيد. اين مفيد است ، زيرا اينترنت در همه جا آزادانه قابل دسترسي نيست. بعضي از کشورها بخشي از اينترنت را سانسور مي کنند يا محدوديت هايي را براي سايت هاي رسانه هاي اجتماعي يا سرويس هاي پخش آنلاين اعمال مي کنند.

اگر در تعطيلات هستيد يا مهاجرت کرده ايد ، ممکن است نتوانيد سريال ها ويا استريم ها معمول خود را مشاهده کنيد. VPN همچنين به شما امکان مي دهد از طريق سرورهاي کشور خود به اينترنت متصل شويد ، بنابراين مي توانيد نمايش مورد علاقه خود را تماشا کنيد يا دوباره به وب سايت هاي مسدود شده دسترسي پيدا کنيد. همچنين برعکس عمل مي کند: اگر مي خواهيد به وب سايت ها يا خدمات پخش جرياني از کشوري ديگر دسترسي پيدا کنيد (به عنوان مثال براي تماشاي نسخه ديگري از Netflix) ، مي توانيد اين کار را با VPN انجام دهيد.

.

VPN در برابر Wi-Fi عمومي از شما محافظت مي کند

اگر از شبکه Wi-Fi عمومي استفاده مي کنيد ، هدف آسان هکرها هستيد. امنيت شبکه Wi-Fi عمومي از امنيت شبکه خصوصي شما کمتر است. شما نمي دانيد چه کسي به شبکه متصل است و چه کسي آن را راه اندازي کرده است. هکرها از عدم امنيت در Wi-Fi عمومي بهره مي برند و مي توانند اطلاعات شخصي و خصوصي شما را بدزدند. ما توصيه مي کنيم هميشه از VPN در نقاط دسترسي Wi-Fi رايگان استفاده کنيد.

VPN ترافيک شما را از طريق يک تونل رمزگذاري شده ارسال مي کند. رمزگذاري داده هاي شما ديدن داده هاي شما را براي همه تقريباً غيرممکن مي کند. دسترسي به اطلاعات خصوصي شما براي هکرها ، دولت ها و ارائه دهنده خدمات اينترنتي شما بسيار دشوار است.

آيا VPN بي خطر است؟

ممکن است تعجب کنيد که چقدر با يک ارائه دهنده VPN ايمن هستيد. ترافيک اينترنت شما هدايت مي شود و از طريق سرورهاي ارائه دهنده VPN انجام مي شود. در صورت تمايل ارائه دهنده مي تواند همه کارهايي را که انجام مي دهيد مشاهده کند. بنابراين ، مهم است که به سرويس VPN خود اطمينان داشته باشيد. بيشتر سرويس هاي VPN کاري را که انجام مي دهيد وارد نمي کنند و داده هاي شما را ذخيره نمي کنند.

با اين حال ، سرويس هاي VPN وجود دارند که از داده هايي که از طريق سرورهايشان جابجا مي شوند سو استفاده مي کنند و مثلاً داده هاي شما را به تبليغ کنندگان مي فروشند. اين به خصوص در مورد VPN هاي رايگان صدق مي کند. اينها اغلب ايمن نيستند. قبل از استفاده از VPN ، مهم است که شما از قبل تحقيق کنيد. در ادامه اين مقاله چند توصيه براي خدمات خوب و ايمن VPN به شما خواهيم داد.

آيا VPN اتصال اينترنت شما را کند مي کند؟

برخي از افراد شک دارند که آيا بايد از يک شبکه خصوصي مجازي استفاده کنند زيرا شنيده اند که اين امر مي تواند باعث کند شدن اتصال اينترنت شما شود. درست است که برخي از VPN ها اين اثر را دارند. از اين گذشته ، VPN ارتباط شما را از طريق يک سرور از راه دور هدايت مي کند. اين مدت زمان بيشتري طول مي کشد ، بنابراين مي تواند اتصال اينترنت شما را کند کند. با اين حال ، هميشه اينطور نيست.

بسياري از VPN ها وجود دارند که تمام تلاش خود را مي کنند تا اينترنت شما به همان سرعتي که ممکن است (و حتي گاهي سريعتر از آن که عادت داشته باشيد) برقرار کند. اگر مي خواهيد مطمئن شويد که به VPN سريع وصل مي شويد ، تحقيقات ما را در مورد سريعترين VPN هاي اين لحظه بررسي کنيد. تمام VPN هايي که در آنجا توصيه مي کنيم کاملاً اثبات شده اند و باعث تاخير کم و زياد مي شوند. پخش جرياني ، بازي و مرور به سرعت عادي انجام مي شود ، فقط با افزايش آزادي ، امنيت و حريم خصوصي.

اگر سرعت اينترنت شما توسط ISP يا شخص ديگر به طور مصنوعي محدود شده باشد ، VPN مي تواند ارتباط شما را سريعتر کند. VPN اطمينان مي دهد که اين محدوديت ديگر براي شما اعمال نمي شود ، بنابراين مي توانيد از پتانسيل کامل اتصال خود استفاده کنيد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 52
  • بازدید کلی : 5044
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی